BERUŠKA KOČÁRKY
ÚVOD KATALOG NOVINKY AKCE SLEVY VÝPRODEJ SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
Martina Kaplanová
Adresa
Beruška Kočárky
Lipová 803
Most
43401
ČR
72578670
DIČ 7255032444
jsme plátci DPH
Telefon 476125829
Mobil 606328736
. .

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě provozovaným společností Beruška Kočárky
blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Beruška Kočárky
se sídlem Česká 756/71 Most 434 01 IČ: 72578670 a kupujícího (zákazník, spotřebitel).
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodnímipodmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).

Vymezení pojmů:


Prodávající je obchodní společnost Beruška Kočárky, se sídlem Česká 756/71 Most 434 01 IČ: 72578670. Beruška Kočárky je společnost, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Kupní smlouva:


Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím–spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu , a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Práva z vadného plnění:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,
má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy:

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě.

V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Pozn.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit též vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího beruskakocarky@seznam.cz

V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Kde zboží vrátit:


Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:

BERUŠKA KOČÁRKY
LIPOVA 803
MOST 43401

Zboží nelze vracet na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat.

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Přiložte prosím vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy


Je dobré vědět:

Obal není nutný
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má obchod BERUŠKA KOČÁRKY právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Zboží si můžete vyzkoušet
Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být použito, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít obchod BERUŠKA KOČÁRKY s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvede do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení, neopotřebením apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Příklad:
Zákazník si objedná a koupí tiskárnu, doma ji uvede do provozu, vytiskne si fotku a zjistí, že tiskárna nesplňuje jeho požadavky. Nicméně ji už použil a načal i inkoust k ní dodaný. Nic není ztraceno, použitím nezaniká nárok na odstoupení od smlouvy, ale spotřebitel by měl uhradit spotřebovaný materiál a případné vyčištění tiskárny.

Dodržení 14denní lhůty:


Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. . Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Odstoupení od smlouvy můžete zaslat elektronicky na adresu beruskakocarky@seznam.cz
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Jaké dokumenty přiložit?
Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží!!!

Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně ( např. ojetá kolečka u kočárku ), může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:


o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy


Stručný přehled na závěr:


Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty.
Zboží může být po dohodě vráceno i později.
Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče.
Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
Peníze vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.


Ochrana osobních údajů:


Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.
Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.
Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku:


Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Závěrečná ustanovení:


Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy beruskakocarky@seznam.cz Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.
Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. ledna 2014

 

 

 

 prodávající se zavazuje, že:

  • Bude komunikovat s kupujícím o jeho objednávce, bude ho informovat elektronickou poštou o přijetí objednávky, její expedici a přijaté platbě za zboží. V případě možného nesplnění dodacích lhůt ( 2-21 pracovních dnů ) bude o tomto stavu kupujícího včas informovat. Bude uveřejňovat skutečné a konečné ceny, které kupující zaplatí za zboží včtně DPH a za dopravu.
  • Prosíme zákazníky : pro urychlení odpověďí na Vaše emaily ohledně objednávek udávejte prosím číslo Vaší objednávky.
  • STAV Vaší objednávky :

    • přijata - emailem Vás informujeme o přijetí objednávky
    • vyřizuje se - Vaše objednávka se vyřizujeme,pokud zboží není skladem je objednáno a ihned po přijetí z velkoobchodu objednávka je odeslána
    • vyřízena - Vaše objednávka je připravena v obchodě Beruška
    • odesláno - Vaše objednávka je odeslána službou PPL
    • stornováno - objednávka je zrušena
  • Platební metody
    • V současné době mohou kupující využit při placení zboží tyto platební styky:
      • Dobírka
      • Hotovost - při odběru na prodejně
      • Platba předem

Poštovné a balné - přepravní společnost PPL 

  • Při odběru zboží do 1999,-Kč je poštovné a balné vždy 99,- Kč
  • Při odběru zboží od 2000,-Kč je poštovné a balné zdarma
  • Při odběru zboží na dobírku + 49,- Kč
  • Osobní odběr prodejna Most je poštovné a balné 0,- Kč. POZOR OSOBNÍ ODBĚR JE MOŽNÝ JEN U OBJEDNÁVEK NAD 500,- KČ !!!Pokud si zadáte tuto možnost a nebude objednávka dosahovat této hodnoty bude automaticky stornována.

 

  • Poštovné na Slovensko - přepravní společnost PPL
  •    při odběru zboží na dobírku je poštovné 390,- kč
  •   je-li zásilka složena z více balíků je za každý další balík účtováno 390,-kč

 

Poštovné a balné - přepravní společnost GEIS 

  • Při odběru zboží do 1999,-Kč je poštovné a balné vždy 99,- Kč
  • Při odběru zboží od 2000,-Kč je poštovné a balné zdarma
  • Při odběru zboží na dobírku + 29,- Kč
  • Osobní odběr prodejna Most je poštovné a balné 0,- Kč. POZOR OSOBNÍ ODBĚR JE MOŽNÝ JEN U OBJEDNÁVEK NAD 500,- KČ !!!Pokud si zadáte tuto možnost a nebude objednávka dosahovat této hodnoty bude automaticky stornována.

 

  • Poštovné na Slovensko - přepravní společnost GEIS
  •    při odběru zboží na dobírku je poštovné 239,- kč
  •   je-li zásilka složena z více balíků je za každý další balík účtováno 239,-kč
  • DŮLEŽITÉ :
  • Nedá-li se Vámi objednané zboží zaslat v jednom balíku (většinou z důvodu velké váhy nebo nadměrné velikosti), pak Vám bude za každý další balík účtováno poštovné a balné ve výši 99,- Kč. při dopravě společností PPL nebo 99,- Kč při dopravě společností GEIS. Tento poplatek se týká i objednávek při platbě předem nad 2000,- kč u kterých se jinak poštovné ani balné neplatí.( Například komody jsou baleny ve dvou těžších krabicích a nemůžeme z nich udělat jeden balík).
    Jedná se především o soupravy dřevěného nábytku, komody, kombinované objednávky, jako například kočárky + postýlky, autosedačka + komoda + postýlka, atd. Pokud k takovéto situaci dojde, bude objednávající informován při vyřizování objednávky emailem, nebo se může informovat předem sám.

 

  •  

    Platbu převodem předem prosím VŽDY zasílejte na číslo našeho účtu, které Vám po zaregistrování Vaší objednávky obratem pošleme na Váš E-MAIL .
  • K platbě předem VŽDY prosím připište do poznámek Vaše celé jméno.

  •  

    V případě platby převodem zasíláme zboží až po připsání částky na účet od 2 - 21 pracovních dnů.

 

  • Expedice zboží
    • Vzhledem k povaze zboží, které vám nabízíme, se doba doručení pohybuje kolem 2-21 pracovních dnů od odeslání vaší objednávky. Samozřejmě nejsou výjimkou případy, kdy je možné zboží expedovat druhý den po odeslání objednávky. Pokud z jakýchkoliv důvodů dojde k situaci, že zboží nebude možné v termínu 2-21 pracovních dnů doručit, budeme vás s předstihem kontaktovat a o nastalé situaci informovat. Zároveň se obě strany dohodnou na řešení vzniklé situace. 

                                                                                                     

Reklamační řád 

Reklamační řád platný od 1. 1. 2014
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Prodávající je obchodní společnost BERUŠKA KOČÁRKY se sídlem Česká 756/71 Most 434 01 IČ: 72578670.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.


Vady zboží

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal, 

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, 
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, 
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.


Práva z vady zboží
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.


Lhůty
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží začíná běžet nová záruční doba.


Ostatní
Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, .u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.


Vyřízení reklamace
V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.
Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích, jejichž seznam je přiložen k dokumentaci ke Zboží, případně jej sdělí Prodávající na dotaz Kupujícího.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
Při jakékoli návštěvě servisního technika u kupujícího je třeba, aby byl vyhotoven protokol o zjištěných závadách a formě jejich odstranění. Bez takovéhoto protokolu není návštěva servisního technika brána v potaz.
V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, Vás jakožto spotřebitele informujeme, že pokud se domníváte, že jsme jako prodávající porušili Vaše práva vyplývající z kupní smlouvy máte právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, kontakt: Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz, také případně můžete využít on-line řešení mimosoudních spotřebitelských sporů, které je dostupné na této adrese: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS.

Než přistoupíte k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme obrátit se s žádostí o nápravu nejdříve na nás, prostřednictvím naší kontaktní adresy beruskakocarky@seznam.cz

Upozorňujeme, že mimosoudní řešení sporů může využít pouze spotřebitel. Řízení před subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je bezplatné, každý účastník takového řízení si nese své náklady sám.


Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. ledna 2014. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

X
ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
PŘ.SLUŽBOU GEIS do 1999,- Kč
PŘ.SLUŽBOU GEIS do 1999,- Kč OBJEDNÁVKA DO 1999,- Kč. Nedá-li se Vámi objednané zboží zaslat v jednom balíku (většinou z důvodu velké váhy nebo nadměrné velikosti), pak Vám bude za každý další balík účtováno poštovné a balné ve výši 99,- Kč.Tento poplatek se týká i objednávek při platbě předem nad 2000,- kč u kterých se jinak poštovné ani balné neplatí.( Například komody jsou baleny ve dvou těžších krabicích a nemůžeme z nich udělat jeden balík). Jedná se především o soupravy dřevěného nábytku, komody, kombinované objednávky, jako například kočárky + postýlky, autosedačka + komoda + postýlka, atd. Pokud k takovéto situaci dojde, bude objednávající informován při vyřizování objednávky emailem, nebo se může informovat předem sám.
99,00 Kč ZDARMA
PŘ.SLUŽBOU PPL do 1999,- Kč
OBJEDNÁVKA DO 1999,- Kč. Nedá-li se Vámi objednané zboží zaslat v jednom balíku (většinou z důvodu velké váhy nebo nadměrné velikosti), pak Vám bude za každý další balík účtováno poštovné a balné ve výši 99,- Kč.Tento poplatek se týká i objednávek při platbě předem nad 2000,- kč u kterých se jinak poštovné ani balné neplatí.( Například komody jsou baleny ve dvou těžších krabicích a nemůžeme z nich udělat jeden balík). Jedná se především o soupravy dřevěného nábytku, komody, kombinované objednávky, jako například kočárky + postýlky, autosedačka + komoda + postýlka, atd. Pokud k takovéto situaci dojde, bude objednávající informován při vyřizování objednávky emailem, nebo se může informovat předem sám.
99,00 Kč ZDARMA
PŘ. SLUŽBOU GEIS nad 2000,- Kč
!!! OBJEDNÁVKA NAD 2000,- Kč ( VČETNĚ ) JE POŠTOVNÉ A BALNÉ ZDARMA !! Nedá-li se Vámi objednané zboží zaslat v jednom balíku (většinou z důvodu velké váhy nebo nadměrné velikosti), pak Vám bude za každý další balík účtováno poštovné a balné ve výši 89,- Kč.Pokud k takovéto situaci dojde, bude objednávající informován při vyřizování objednávky emailem, nebo se může informovat předem sám.
ZDARMA ZDARMA
PŘ. SLUŽBOU PPL nad 2000,- Kč
!!! OBJEDNÁVKA NAD 2000,- Kč ( V ČETNĚ ) JE POŠTOVNÉ A BALNÉ ZDARMA !! Nedá-li se Vámi objednané zboží zaslat v jednom balíku (většinou z důvodu velké váhy nebo nadměrné velikosti), pak Vám bude za každý další balík účtováno poštovné a balné ve výši 99,- Kč.Pokud k takovéto situaci dojde, bude objednávající informován při vyřizování objednávky emailem, nebo se může informovat předem sám.
ZDARMA ZDARMA
SLOVENSKO - PPL - DOBÍRKA
PŘI PLATBĚ NA DOBÍRKU JE POŠTOVNÉ VŽDY NA SLOVENSKO 390,-Kč A TO BEZ OHLEDU NA VÝŠI OBJEDNÁVKY........................ DŮLEŽITÉ : Nedá-li se Vámi objednané zboží zaslat v jednom balíku (většinou z důvodu velké váhy nebo nadměrné velikosti), pak Vám bude za každý další balík účtováno poštovné a balné ve výši 390,- Kč.Tento poplatek se týká i objednávek při platbě předem nad 2000,- kč u kterých se jinak poštovné ani balné neplatí.( Například komody jsou baleny ve dvou těžších krabicích a nemůžeme z nich udělat jeden balík). Jedná se především o soupravy dřevěného nábytku, komody, kombinované objednávky, jako například kočárky + postýlky, autosedačka + komoda + postýlka, atd. Pokud k takovéto situaci dojde, bude objednávající informován při vyřizování objednávky emailem, nebo se může informovat předem sám.
390,00 Kč ZDARMA
SLOVENSKO - GEIS - DOBÍRKA
PŘI PLATBĚ NA DOBÍRKU JE POŠTOVNÉ VŽDY NA SLOVENSKO 239,-Kč A TO BEZ OHLEDU NA VÝŠI OBJEDNÁVKY........................ DŮLEŽITÉ : Nedá-li se Vámi objednané zboží zaslat v jednom balíku (většinou z důvodu velké váhy nebo nadměrné velikosti), pak Vám bude za každý další balík účtováno poštovné a balné ve výši 239,- Kč.Tento poplatek se týká i objednávek při platbě předem nad 2000,- kč u kterých se jinak poštovné ani balné neplatí.( Například komody jsou baleny ve dvou těžších krabicích a nemůžeme z nich udělat jeden balík). Jedná se především o soupravy dřevěného nábytku, komody, kombinované objednávky, jako například kočárky + postýlky, autosedačka + komoda + postýlka, atd. Pokud k takovéto situaci dojde, bude objednávající informován při vyřizování objednávky emailem, nebo se může informovat předem sám.
239,00 Kč ZDARMA
OSOBNÍ ODBĚR V MOSTĚ nad 500,-
PO INFORMACI PŘES EMAIL ,ŽE JE OBJEDNÁVKA VYŘÍZENA , (ZBOŽÍ JE PERSONÁLEM POUZE ZABALENÉ PŘEDÁNO) !!!Upozorňujeme ,že kamenný obchod není sklad našeho eshopu,ale pouze v něm při osobním odběru zboží předáme..Platba hotově ,ne kartou!!! Pokud bude objednávka nižší bude automaticky stornována. Zboží bude připraveno k vyzvednutí maximálně 2 týdny.
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
DOBÍRKOU platba řidiči GEIS
Zboží je placeno přepravci GEIS při předání zboží.
29,00 Kč
DOBÍRKOU platba řidiči PPL
Zboží je placeno přepravci PPL při předání zboží.
49,00 Kč
PŘEVODEM NA URČENÝ ÚČET PŘEDEM
objednávka je uhrazena převodem na číslo našeho účtu , kreré Vám zašleme po zaregistrování Vaší objednávky a to vždy předem.Zboží bude odesláno až po připsání dané částky na náš účet.
BEZ POPLATKU
DOBÍRKOU - NA SLOVENSKO GEIS
Zboží je placeno přepravci GEIS při předání zboží.
49,00 Kč
HOTOVOST - PLATBA NA OBCHODĚ
TUTO MOŽNOST ZVOLTE PŘI OSOBNÍM ODBĚRU ZBOŽÍ NA OBCHODĚ .Platí jen u objednávek nad 500,- Kč,eshop nelze platit kartou.
BEZ POPLATKU
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ

Doporučujeme  

. . . . .